![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Ciekawostka , silniczek obecnie spala w dwie osoby 5.35/100 a w pojedynkę spokojna trasa wyszło mi 4.55.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 29 min 8 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
No wiesz nie każdy jeździ na czerwonym polu obrotomierza
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Króćce ssące są dostępne w intercarsie, tourmaxy CHH18 za 53 zł 2 sztuki.
Niestety jak wszystko obecnie gumy coraz mniej a plastiku coraz więcej. Nie są jakoś szczególnie dużo bardziej miękkie niż 35 letnie oryginały mogli się bardziej postarać i nie dziadować.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,021
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 33 min 38 s
|
![]()
Kilka dobrych lat temu ściągałem króćce do RD03 z USA, jednakże są minimalnie inne - ale dostępne i jakości OEM. Szukaj gratów do wersji Hawk z 89 roku. Rynek gratów był sporo większy i nie były to chińskie graty co już na zdjęciach są skostniałe.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
Dla potomnych , o ile można zastosować do 03 cylindry i tłoki z NTVki to pierścienie olejowe są nieco innej konstrukcji w wyniku czego nie powinny być zamieniane.
Falista sprężynka w AT jest ciutek niższa i po zastosowaniu w tłoku NTV źle się układa i może doprowadzić do kleszczenia się pierścienia i braku jego pracy czyli brania oleju w dużych ilościach. Nawet jak się nie zakleszczy to osadzenie obydwu pierścieni olejowych w tłoku na sprężynce jest zbyt głębokie co zmniejsza ich skuteczność. Sprężynka NTVkowa jest ciut wyższa , lepiej siedzi w tłoku NTV , nie powoduje klinowania i ma lepsze osadzenie obydwu pierścieni olejowych. Doprowadzenie oleju z pompy do głowicy też jest nieco inne ale głowice 03 działają z cylindrami NTV. Trzeba tylko ewentualnie dopasować/sprawdzić uszczelki pod głowicę i cylinder.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pomoc w diagnozie - brak zapłonu na niskich obrotach/brak reakcji na regulację śrubą mieszanki | Wasyl91 | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 14.04.2023 16:00 |
Brak prądu. Rd 07a | Harnaś | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 16.08.2016 07:49 |