Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.09.2023, 11:30   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

kompresor to bardzo dobre rozwiązanie, pozwala na pozostawienie odprężonego silnika, co daje bardzo dobre efekty dla przebiegu momentu obrotowego oraz przyrostu mocy. Wystarczy niewielkie doładowanie i można bez problemu wycisnąć 130KM przy zachowaniu norm emisji spalin oraz wysokiej kultury pracy silnia tak jak jest to w obecnych modelach.

Konkurencja idzie w maksymalne żyłowanie silników bo to się opłaca zarówno na etapie produkcji (koszty) a przede wszystkim interes będzie w przyszłości (znaczne skrócenie życia produktu).

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 17.09.2023 o 13:31
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) Danny CRF 1000 L 28 28.08.2022 21:45
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model M5Q CRF 1000 L 26 01.06.2022 10:44
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? chemik Przygotowania do wyjazdów 16 05.08.2018 16:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.