|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 988
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 19 min 31 s
|
To, że głównym budulcem jest dziś styropian za miliony to fakt. Ale jako punkt odniesienia stary kloc Dominator, który ani nie jeździł ani nie hamował to chyba przez sentyment Szynszylu?
Pierwsza z brzegu drogowa SV z aluminiową ramą potrafiła lata temu ważyć sto sześćdziesiąt pare kg na sucho. Z 2 tarczami, chłodzona wodą i nawet pod górkę dawała radę podjechać. Więc jakoś się da zrobić motocykl z owiewką w granicy 200kg. Zakładając, że nie będzie kilometrów kabli do obsługi zawieszeń czy masażu hemoroidów. A że z gównolitu dziś robią? Pokaż mi KTMa nowego, który jakością wykonania podobny jest do starego austriackiego sprzęta? To se ne vrati… Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Ktm 390 super adventure albo adventure R | zylek | KTM | 10 | 30.11.2022 12:36 |
| (p) KTM 1290 Super Adventure R | przemo77390 | KTM | 300 | 07.04.2021 21:20 |