Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.08.2023, 16:10   #11
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,424
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 2 godz 41 min 11 s
Domyślnie

W końcu po tygodniu dodałem uszczelkę i można było walczyć dalej.


Dokrecając ręka śrubę napinacza połamałem śrubę. Na szybko dorobiłem nowa ale muszę zamówić nowa aby było oryginalnie.

W LC4 bez rozrusznika trzeba ustawić zapłon.
Dla 620 musi być na pierwszy znak.

Moto odpalone i pracuje ładnie i nie kopci. Po odpaleniu mam wyciek oleju z microfiltra ale nie umiem na razie dojść skąd. Niestety z jednej pory na cylindrze wychodzi woda. Trzeba będzie wyfrezować i kupić jakiś klej do aluminiowych bloków. I nie potrzebne ruszałem walki od konikow bo okazało się, że w zestawie nie było nowych oringow i po odpalaniu z jednego wychodzi delikatnie olej. Będzie trzeba kupić nowe oringi i wyciągnąć walki. Na szczęście powinno udac się po ściągnięciu dekielków regulacji zaworów.





Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka

Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 23.08.2023 o 09:08
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gdzie najlepiej/u kogo serwisowac AT w Warszawie teddy-boy Regularne czynności serwisowe 26 25.02.2015 20:22
Zawieszenie Husqi TE610 - jak serwisować mirkoslawski Rama, zawieszenia, napęd 4 16.11.2014 12:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.