![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Zrobię wam osobny wątek na temat grilla tylko foty wieczorem porobię.
CDN historii o LC4: W międzyczasie rozumiem dlaczego góra była ruszana. Ktoś rozmroził cylinder: https://photos.app.goo.gl/VYPeUwArN9xqT54p7 To na szczęście nic. Zrobi się to tylko porządnie bo nie ciekło ale wygląda nie ładnie. No to mamy uszkodzny pierścień olejowy i korbę z luzem. Trzeba targać dół. Rozkręcamy dół. Prawa pokrywa out i widziamy sprzęgło. Okazuje się, że dziewica. Nikt nigdy tego nie rozkręcał od nowości. Śruba od kosza zabezpieczona. O rany... rozdziewiczę dół silnika! Zrzucam kosz a tam winny całego zajścia: https://photos.app.goo.gl/ds2NsaoXSrKLCqEB9 Zębatka na górnej pompie oleju objechana. Kręcę pompą i w jednym miejscu idzie ciężko ale się kręci... Na tym etapie poszedłem spać. Zastanawiam się co zastanę w środku: kawałek metalu, silikon czy co innego? Mniejsza o to w sumie co to będzie ale to jest winny całej akcji z tym silnikiem. Brak smarowania. Zakładam, że zły serwis miał to wpływ albo podczas składania góry coś im wpadło. Fajnie, że padł pierścień olejowy bo było smarowanie cylindra 😅 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gdzie najlepiej/u kogo serwisowac AT w Warszawie | teddy-boy | Regularne czynności serwisowe | 26 | 25.02.2015 20:22 |
Zawieszenie Husqi TE610 - jak serwisować | mirkoslawski | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 16.11.2014 12:05 |