Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.07.2023, 15:45   #5
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

TEORETYCZNIE - po wyłączeniu silnika może się ulewać z wtrysku/wtrysków gdyż listwa/regulator ciśnienia pozostają w 'napięciu' - jeśli nie trzyma, któryś wtryskiwacz może tak być. Po x uruchomieniach i zatrzymaniach pieca może faktycznie się nazbierać jakaś tam dawka - sprawdź lepiej czy aby na pewno sprawdzasz olej prawidłowo, powtarzalnie, itd.
Można to przetestować i zobaczyć czy mu się ulewa do jakiejś hermetycznej fiolki i tyle. Innego wyjścia nie ma i nie ma innej mozliwości na wytłumaczenie tego fenomenu - moim skromnym zdaniem.

Same kłopoty z tymi nowymi Afrykami a to się udławi ropą a to do oleju sobie sika paliwem... ojezu
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kierownica crf1000 Lakrua Rama, zawieszenia, napęd 0 20.06.2022 08:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.