Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.05.2023, 23:41   #3
benm323


Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Wodzisław Śl.
Posty: 30
Motocykl: Africa Twin 1000 DCT 2017
Przebieg: 9840
benm323 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 15 godz 32 min 27 s
Domyślnie

Uszkodzony potencjometr pływaka. Jedna połówka jakby przytarta czy przygrzana. Trudno powiedzieć, bo to bardzo małe. Zastanawia mnie co mogło być powodem. Moto z 17' 33kkm. A z tym zapalaniem to też chyba rozwiązałem. Z lewego zaślepionego wężyka wyleciało z kieliszek oleju. Teraz zapala znacznie lepiej, choć ładowałem w noc aku. Jedno z drugim nie powinno mieć związku raczej. Fakt, że zrobiłem 1,5kkm na wyjeździe.
https://drive.google.com/file/d/10ge...usp=share_link

Ostatnio edytowane przez benm323 : 23.05.2023 o 06:20
benm323 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Średnie ADV do 20tys zł.. mamy 3 propozycje ex1 Inne - dyskusja ogólna 1 27.03.2023 14:51
Praca pompy paliwa, pisk podczas odpalania crf1000 peter8700 Uklad paliwowy i wydechowy 2 06.09.2022 14:35
Srednie spalanie 1100 rafal11 NAT - Warsztat 78 26.09.2021 19:19
Średnie spalanie .. Nowy011 Uklad paliwowy i wydechowy 143 23.04.2018 22:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.