Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.05.2023, 12:04   #2
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 2 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
i to tyle czekam na ewentualne pytania
Panie profeska
Dodałbym jeszcze pomiar (zalecany nawet w serwisówce) omomierzem między masą, a kolejnymi fazami z alternatora.[∞]
Żarówka chyba może być większa, bo teoretycznie "altek" daje 360W/13V=27A
Żarówka 20W/70V=0,3A
Większe obciążenie może szybciej obnażyć dolegliwości fazy?
Można przy tym podpiąć pod obciążoną fazę również woltomierz i zrobić da potomnych wykres napięcia w funkcji obrotów.

Z ostatniej chwili.....Dostałem wiadomość od wielu użytkowników forum AT, że czekają na taki pomiar i materiały z tego pomiaru
Do roboty
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.