![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Dodałbym jeszcze pomiar (zalecany nawet w serwisówce) omomierzem między masą, a kolejnymi fazami z alternatora.[∞] Żarówka chyba może być większa, bo teoretycznie "altek" daje 360W/13V=27A Żarówka 20W/70V=0,3A Większe obciążenie może szybciej obnażyć dolegliwości fazy? Można przy tym podpiąć pod obciążoną fazę również woltomierz i zrobić da potomnych wykres napięcia w funkcji obrotów. Z ostatniej chwili.....Dostałem wiadomość od wielu użytkowników forum AT, że czekają na taki pomiar i materiały z tego pomiaru ![]() Do roboty ![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |