![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: WTA
Posty: 1,656
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 16 godz 13 min 57 s
|
![]()
Ja tego lata zdejmowałem gmole w celu pospawania/wyprostowania/pomalowania tudzież innych czynności naprawczych po kilku glebach.
Drobne poprawki można jeszcze zrobić na maszynie - ja np wziąłem kołek drewniany i młotek 5kg i napier... aż się doprostowały i odeszły od plastyków. Ale generalnie problem pozostaje, bo geometria już jest zmieniona i trzeba trochę bardziej zaawansowane chyba działania wdrożyć, bo to całe naciąganie i owszem pozwala na ponowne założenie gmoli, ale powoduje ciągłe naprężenie (zależne od naciągnięcia oczywiście) co w połączeniu z drganiami powoduje zdecydowanie szybsze zmęczenie i pękanie. Ja się aktualnie noszę, z wykonaniem prostego szablonu mocowania i przy wykorzystaniu jakiegoś palnika tudzież innego pieca doprowadzić geometrię gmoli do porządku. Ufff... znowu się napisałem ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
prostowanie ramy | batomi | Rama, zawieszenia, napęd | 32 | 25.07.2013 21:43 |
Prostowanie obręczy | suchy | Hamulce, kola, opony | 5 | 24.11.2009 17:19 |