|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,147
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 14 godz 18 min 25 s
|
Cytat:
Myślę że coś trzeba by pokręcić. Mam takiego akrapa w tym samym modelu i nawet przy pałowaniu nie przekraczam 5,5L, ja takiego kupiłem więc nie wiem czy był ustawiany po wymianie. Inna sprawa akustyka, fajne doznania przy pokonywaniu zakrętów, zmiany biegów, przegazówki ale długa jazda z autostradową prędkością jest męcząca. Przejechałem się wczoraj na targi do Krakowa i lecąc chwilami pod dwie paki akrap w połączeniu z scorpionami dawał wrażenie urwania głowy[/QUOTE] jak ja jeździłem kiedyś GS1200 to pamiętam jak z Rzeszowa do Wrocławia 2 baki spalił. Jazda autostradowa 140+. Ogólnie to poniżej 6 litrów nigdy nie schodził. A zrobiłem nim w sumie ponad 3 tys.km
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Herni, ty masz ciężką rękę, czego jak czego ale tego pewien jestem
Dziś do roboty przyjechałem, grzecznie, cały czas ekspresówką 115-120. Ani o 1kmh więcej, obroty sobie do 4.5k kręcił. Póki co wychodzi 5.7L/100 z kompa. Zobaczymy jak po powrocie. Ewidentnie muszę pojeździć 2-3 zbiorniki żeby mieć jakieś miarodajne wskazania. Z innej beczki, gdzieś wspominałem że myślę żeby kupić sobie rower. W końcu znalazłem coś adekwatnego: ![]() Tylko nie wiem jak tam jest stelaż rozwiązany pod kufry
|
|
|
|