|  10.12.2017, 12:56 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			przy stopniu sprężania 10:1 lanie 98 jest bez sensu... w mojej betoniarcie jest 12:1 ale są czujniki spalania stukowego jeżdżę na 95 bo silnik subiektywnie ma miększą pracę 98 mało się sprzedaje więc kto wie ile m-cy kisi się ona w zbiornikach | 
|   |   | 
|  10.12.2017, 14:49 | #22 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 Miasto: Poznan 
					Posty: 2,539
				 Motocykl: RD04 Przebieg: kto wie   Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s |   
			
			No to dlatego rekordy przelotów na baku pobijałem w płaskim Kazachstanie i na benzynie 92.... nie mogłem uwierzyć.... a jednak.... W Kirgistanie mimo że płasko też było lepiej niż PL... ale ta 92 śmierdziała   Ale to tą afrą... nie NAT 
				__________________ <br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. | 
|   |   | 
|  08.04.2023, 20:14 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Giżycko 
					Posty: 175
				 Motocykl: XRV 750 Africa Twin   Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 10 godz 21 min 57 s |   
			
			Odgrzeję kotleta bo temat w miarę pasi i może ktoś mi podpowie. Honda crf 1000, po wyjęciu akumulatora na zimę i zamontowaniu, wyświetlacz średniego zużycia paliwa jest cały czas wyzerowany. Wszystkie inne wskazania działają prawidłowo. Nie drażni mnie to jakoś szczególnie, ale fajnie jakby coś pokazywał skoro już jest.
		 | 
|   |   | 
|  08.04.2023, 20:18 | #24 | 
|  |   
			
			nie wiem czy to istotne ale w NC750x było tak, że po odłączeniu aku na dłuższy czas trzeba/wskazane było zrobić adaptację czujników i po odpaleniu silnika na zimno, bez dotykania gazu trzeba było zaczekać na wolnych obrotach na włączenie się wentylatora chłodnicy - po tym można było wyłączyć silnik i po odpaleniu jeździć normalnie już.  może coś tędy? m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  08.04.2023, 20:39 | #25 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Giżycko 
					Posty: 175
				 Motocykl: XRV 750 Africa Twin   Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 10 godz 21 min 57 s |   
			
			każda podpowiedź jest istotna, sprawdzę tym sposobem CRF
		 | 
|   |   | 
|  08.04.2023, 20:44 | #26 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 18 s |   Cytat: 
 Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | |
|   |   | 
|  08.04.2023, 21:03 | #27 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Giżycko 
					Posty: 175
				 Motocykl: XRV 750 Africa Twin   Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 10 godz 21 min 57 s |   
			
			Odpaliłem i pojechałem, jakieś 300 kilometrów zrobiłem po zamontowaniu akumulatora.
		 | 
|   |   | 
|  08.04.2023, 21:27 | #28 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 18 s |   Cytat: 
 Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | |
|   |   | 
|  11.04.2023, 13:56 | #29 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Giżycko 
					Posty: 175
				 Motocykl: XRV 750 Africa Twin   Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 10 godz 21 min 57 s |   
			
			Wskazanie średniego spalania na wyświetlaczu wróciło. Zwróciłem uwagę, że średnia prędkość została zapamiętana z ostatniej jazdy przed odłączeniem akumulatora i nic się nie zmieniała. Wykasować też się nie dało. Dopiero po wyzerowaniu wszystkich przebiegów, udało się skasować średnią prędkość. Także ten, trzeba zrobić reset po dłuższym postoju bez aku.
		 Ostatnio edytowane przez pecze : 08.09.2023 o 00:56 | 
|   |   |