![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
Robiłem tam regeneracje tłumika drgań skrętnych z napędu wału kardana i zamiast dostać swój zregenerowany otrzymałem jakiś złom do montażu się nie nadający ale pięknie umyty oraz pokryty sporą warstwą smaru więc wyglądał ładnie... jednak smar w silniku to nie jest to co bym sobie życzył więc umyłem dokładnie po czym na powierzhchni kół zębatych uwidoczniły się duże zużycia....
więc dzwonię, że to nie moja część a ponieważ jest ona fabrycznie pasowana z resztą przekładni nie ma możliwości montażu innej !!! nawet gdyby była w idealnym stanie. Okazało się, że doszło do pomyłki i dostałem nie tą część .... był jeszcze miesiąc bujania się i dostałem to co wysłałem zregenerowane. Była to moja pierwsza regeneracja w historii i będzie ostania. Kosze zawsze wymieniam na nowe i nigdy nikt nie wracał z tym samym problem, widziałem natomiast kosze po regeneracji i to dosłownie 4-5tyś po regeneracji w stanie agonalnym. Podstawowy problem regenerowanych koszy to ciasne pasowanie sprężyn co jest absolutnie błędem! bo w takim koszu w bardzo szybkim tempie dochodzi do wybicia przez tarcze dołków w części aluminiowej kosza i sprzęgło zaczyna ciągnąć a duży luz i tak powoduje hałasy. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gruzja - ostrzeżenie! | mishieck | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 28.05.2013 15:25 |