Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.10.2009, 11:05   #3
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

hej,
pozwolę sobie odświeżyć temat, bo ostatnio stestowałem ciut mniej inwazyjne rozwiązanie (problem dokładnie taki sam).
Mój 60cx wyłączał się na ostrzejszych wertepach przelatywanych z większą prędkością (100)
Po rozbiórce lekko wyczyściłem styki, odgiąłem blaszki i wpakowałem pod nie trochę sylikonu silnikowego jako 'dociskacza'. Po zaschnięciu skręciłem i przetestowałem(110 ) - na razie działa bez zarzutu.
Polecam jako pierwszy testowy i nieinwazyjny 'stage' naprawy.

pozdrawiam, Adam

P.S. gniazdo anteny zewnętrznej można wykręcić kluczem nasadowym 6 - dzięki temu można położyć połówki obudowy obok siebie i mieć lepszy dostęp do bebechów.

Ostatnio edytowane przez fxrider : 21.10.2009 o 11:11
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Różnice między Garmin 60csx a 60cs werzaba Hardware 29 11.04.2013 09:34
Ubezpieczenie odbiornika GPS Łysy Zastosowanie praktyczne 31 18.11.2010 11:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.