|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#3 |
|
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s
|
hej,
pozwolę sobie odświeżyć temat, bo ostatnio stestowałem ciut mniej inwazyjne rozwiązanie (problem dokładnie taki sam). Mój 60cx wyłączał się na ostrzejszych wertepach przelatywanych z większą prędkością (100) Po rozbiórce lekko wyczyściłem styki, odgiąłem blaszki i wpakowałem pod nie trochę sylikonu silnikowego jako 'dociskacza'. Po zaschnięciu skręciłem i przetestowałem(110 ) - na razie działa bez zarzutu.Polecam jako pierwszy testowy i nieinwazyjny 'stage' naprawy. pozdrawiam, Adam P.S. gniazdo anteny zewnętrznej można wykręcić kluczem nasadowym 6 - dzięki temu można położyć połówki obudowy obok siebie i mieć lepszy dostęp do bebechów. Ostatnio edytowane przez fxrider : 21.10.2009 o 12:11 |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Różnice między Garmin 60csx a 60cs | werzaba | Hardware | 29 | 11.04.2013 10:34 |
| Ubezpieczenie odbiornika GPS | Łysy | Zastosowanie praktyczne | 31 | 18.11.2010 12:10 |