Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.11.2022, 19:59   #10
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał dominikon Zobacz post
Tak jak wspominałem wyżej zamieszczam zdjęcia kół zębatych z mojej Afry oraz zdjęcie jak po sezonie miałem naciągnięty łańcuch - być może powinienem go minimalnie napiąć ale też nie zauważyłem by był jednak znacząco za luźny. Będę czekał na Wasze opinie i po naszej wymianie zdań podejmę decyzję dot. dalszych kroków z napędem.
P.S. Cassini - od razu biorę pod uwagę tylko i wyłącznie Loctite 660, wcześniej mam zamiar wyczyścić powierzchnie klejone Loctite SF 7063 i użyć bezpośrednio przed klejeniem aktywatora SF7649.












Kleje i technologia klejenia właściwą zębatkę zmień , koszt nie duży a na bank stara już swoje dostała.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
Czy warto zmieniać wałek zdawczy Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 62 08.06.2010 23:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.