![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Zębatki zdawcze zmieniam co ok 15-17 tyskm , na łańcuchu dobijam pod 60tyskm.
Jeśli by założenie nowej zdawczej tak szkodziło łańcuchowi to by tyle nie przejeździł. więc Cassini nie strasz tak kolegi. Dominikon ,skoro masz 50% łańcucha to go zostaw i niech dalej jeździ. Jeśli zdawcza jest w dobrym stanie ( nie wkleiłeś zdjęcia) i wytrzyma minimum 10 tyskm to możesz ją wkleić ale jeśli jej zęby już przechodzą w płetwy rekina to wklej nową i masz z głowy na 15tyskm. Smaruj hipolem lub innym gęstym przekładniowym i jeździj.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |
Czy warto zmieniać wałek zdawczy | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 62 | 08.06.2010 23:34 |