Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.11.2022, 20:13   #11
dominikon
 
dominikon's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Wola Kosnowa, Sosnowiec
Posty: 74
Motocykl: RD07
dominikon jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 6 godz 49 min 14 s
Domyślnie

Dzięki za odpowiedź. A lepiej wkleić całkiem nową zębatkę czy zostawić tę którą mam - jej zęby nie wyglądają źle. Pytam bo czytałem, że przy zastosowaniu całkiem nowego koła zębatego luzy pomiędzy nim, a wałkiem mogą być większe niż na starym kółku. Jeśli polecacie kupić jednak nową zębatkę to rozumiem, że najlepiej by było wymienić też zębatkę tylną i łańcuch napędowy i zastosować cały nowy i kompletny zestaw?
dominikon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
Czy warto zmieniać wałek zdawczy Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 62 08.06.2010 23:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.