![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 37 min 40 s
|
![]()
A tak porównując już tylko dane na papierze
T700 ma tylko 29mm większy prześwit. A skoki zawieszeni przód i tył tylko 10mm więcej. Za to trampek ma 18koni więcej i 3kg więcej wagi Honda odpierdoli wersję Adventure z akrapem, doda 5cm prześwitu i skoku zawiasu i się okaże, że ten osiołek objedzie t700. ![]() ![]() Ciekawe jak tylko to wszystko jest wyważone i co z geometrią ramy?
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |