| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To wnioskuję, że z elektryką jesteś nie-za-teges i kompletnie nic w tym złego, tylko lepiej wtedy samodzielnie takiej przeróbki nie robić.  
		
		
		
		
		
		
		
	Prąd ma niestety kłopoty z wybaczaniem błędów. ![]() Przykro mi, ale nie doradzę drobniejszych szczegółów, bo np. coś dla elektryka będzie kompletnie oczywiste i przypadkiem to pominę, a Ty też przypadkiem zrobisz to akurat odwrotnie niż trzeba i to się na końcu będzie nazywało, że "wspólnie zjaraliśmy Twój motocykl"   Nie jest to niby wielce skomplikowana operacja, ale trochę podstaw elektryki wymaga, a przydałaby się też praktyka w łączeniu kabli, zarabianiu końcówek, itp. żeby działało długo i bezpiecznie. Raczej bym Ci polecił w tej sytuacji poprosić lokalnie kogoś, kto ogarnia elektrykę o zrobienie tego, niż prosić o rady w necie. Chyba, że bywasz w okolicach Warszawy to i ja mogę pomóc.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 | 
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |