![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 10 min 12 s
|
![]()
To wnioskuję, że z elektryką jesteś nie-za-teges i kompletnie nic w tym złego, tylko lepiej wtedy samodzielnie takiej przeróbki nie robić.
Prąd ma niestety kłopoty z wybaczaniem błędów. ![]() Przykro mi, ale nie doradzę drobniejszych szczegółów, bo np. coś dla elektryka będzie kompletnie oczywiste i przypadkiem to pominę, a Ty też przypadkiem zrobisz to akurat odwrotnie niż trzeba i to się na końcu będzie nazywało, że "wspólnie zjaraliśmy Twój motocykl" ![]() Nie jest to niby wielce skomplikowana operacja, ale trochę podstaw elektryki wymaga, a przydałaby się też praktyka w łączeniu kabli, zarabianiu końcówek, itp. żeby działało długo i bezpiecznie. Raczej bym Ci polecił w tej sytuacji poprosić lokalnie kogoś, kto ogarnia elektrykę o zrobienie tego, niż prosić o rady w necie. Chyba, że bywasz w okolicach Warszawy to i ja mogę pomóc. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |