![]() |
#9 | |
![]() |
![]() Cytat:
Dwa własne doświadczenia. 1 - jeździmy często na dłuższe wycieczki z dwoma kolegami, jeden na dużej tenerze z halogenami chińskimi ledami z dwoma trybami. W tym słabszym zupełnie nie oślepiają ani dzień, ani w nocy, ale przełącznik ma taki, że po każdym zgaszeniu silnika trzeba ponownie je włączyć. Tenże kolega preferuje jazdę jako ostatni, więc bardzo często widzę go w lusterkach i jeśli zapomni włączyć halogeny to jest mi trudniej go wyłapać, muszę dłużej popatrzeć w lusterko, szczególnie jeśli jedzie za nim auto. Zmierzch i gorsza przejrzystość powietrza tylko to pogłębia. Wielokrotnie doświadczone. 2 - był problem z automatycznym włączaniem się dziennych świateł w CRF1100. Po którymś upgrajdzie softu zaczęło to u mnie działać jak trzeba i uwaga drugi kolega, który na ogól jeździ pierwszy na CT, powiedział kilka razy, że jestem wyraźnie trudniej zauważalny na światłach dziennych. Od tamtej pory jeżdżę cały czas na mijania. Każdy niech wyciągnie wnioski jakie chce, ja jeżdżę na komplecie świateł z przodu, tak ustawionych aby nie oślepiały w nocy. Gdyby była opcja dołożenia dodatkowych tylnych czerwonych świateł "w migaczach", jak oferuje Yamaha do wielu swoich motków też bym założył. |
|
![]() |
![]() |