![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Zarejestrowany: Jan 2022
Posty: 6
Motocykl: Transalp XL600
![]() Online: 12 godz 47 min 2 s
|
![]()
Kufer doszedł, jest świetny. Właśnie zabrałem się za montaż. Mam mało czasu na testy bo wyjazd w sobotę więc mam pytanie który wybrać wariant montażu klamry blokującej wpinanie kufra ?
Słyszałem że parę osób miało problem z hałasowaniem kufra z powodu luzów na kułeczkach. Zamykając klamrę chcę jak najbardziej zniwelować luzy. Opcja nr1: https://drive.google.com/file/d/1_pp...ew?usp=sharing Raczej odpada bo oczko nie jest w linii prostej więc po zamknięciu nastąpi duże zluzowanie. Opcja nr2: https://drive.google.com/file/d/1_xZ...ew?usp=sharing Mocne trzymanie ale klamra będzie wystawać po odstawieniu kufra na ziemie. Opcja nr3: https://drive.google.com/file/d/1a23...ew?usp=sharing Kiepsko wyglada i wystaje przy zdemontowanym kufrze, ale tak raczej rzadko będę jeździł. Ustawienie prostopadłe i długie ramie na haku może spowodować jego wygięcie ![]() Za to klamra nie będzie wystawać poniżej podłogi kufra. Ważne przy piaszczystym lub błotnistym terenie. Jeszcze jedno pytanie. Lepiej kółeczka przykręcić do kufra czy do płyty ? Wydaje mi się że lepiej do płyty a blachy do kufra bo mają większą powierzchnię więc kufer będzie bardziej stabilny na ziemi. Ponadto wtedy możemy mocowania bardziej rozsunąć. Będę wdzięczny za wszelkie porady montażowe bo robota jest jak u sapera, raz wywierconej dziury nie przesunę. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kufry aluminiowe | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 13 | 13.07.2012 08:50 |