![]() |
#11 |
Moderator
![]() |
![]()
Testuję ostatnio poziomą orientację Osmanda i konieczne stało się poradzenie sobie z tzw. brake-line-routing-gate. To że mi kable częściowo zasłaniały wyświetlacz nigdy mi jakoś specjalnie nie przeszkadzało ale w obecnym układzie zaczęły mi ograniczać pole manewru telefonem. Trzeba zatem było tą nieszczęsną wiązkę trochę odsunąć.
Rezultaty poniżej. Efekt - brak kolizji z telefonem i w bonusie odsłonięte zegary ![]() Jutro to objeżdżę, poobserwuję i dam znać jak siadło. Edit: siadło bardzo dobrze, obawiałem się tarcia o elementy zespołu przełączników ale w całym zakresie ruchu jest zachowany od nich kilkumilimetrowy dystans i wiązka dotyka jedynie tego swojego oczka przelotowego. Po odsunięciu wiązka nie koliduje mi już z telefonem plus w bonusie podczas jazdy w pozycji siedzącej nie zasłania zegarów. Cały pic polega na zdystansowaniu tego oczka przelotowego dokładnie o 2 cm. Powyżej tej długości wiązka zacznie się opierać i trzeć o elementy kokpitu a poniżej nie zostanie odsunięta na tyle żeby przestać zasłaniać zegary. Potrzebujemy zatem jakiegoś 2-centymetrowego męsko-żeńskiego przedłużenia z gwintem M6. Możliwości jest pewnie sporo, ja akurat po swoje postanowiłem udać się do gazowni ![]() https://sprezyny-gazowe.com/przedluz...t-m6-20mm.html Polecam!
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło." Ostatnio edytowane przez Danny : 30.05.2022 o 09:30 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |