![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]()
Pisałem wcześniej ale napiszę jeszcze raz bo temat który został.poruszony jest ciekawy.
Na pewno do wywalenia jest ten dzyngiel za cylindrem co ma jakoś obniżać emisję. ECU tajskie nie pasuje do naszego, tak samo jak jakiekolwiek spoza UE - pisałem do 550performance czy są w stanie zrobić napisali, ze nie ma opcji. Musimy posiłkować się EJK lub szukać tunerów na miejscu. Ilość pinów w kostce nawet jest inna xd. EJK daje radę nawet ale wymagany jest wydech akcesoryjny i najlepiej filtra powietrza DNA bo jak dajesz więcej paliwa to za mało ma powietrza. Aha i ogólnie nie dostaniemy z tego nie wiadomo ile mocy, ale na pewno lepsza reakcję na gaz itp bo w tym moto właśnie dystrybucja mocy delikatnie leży. Wałki już ktoś w USA przekładał z CB z bardzo dobrym rezultatem - https://www.facebook.com/groups/1052...3722233412765/ Tutaj chłop 250rally zmienił na big bore 350 w fenomenalnym rezultatem, ale wymaga to sporo wiedzy i doglądania sprzętu - https://www.facebook.com/groups/1345...6539220112500/ Jeśli o mnie chodzi to do zrobienia mam: filtr powietrza DNA i mod ECU. Czy jest sens na więcej? Nawet ja powiem, że już nie bardzo. No chyba, że ktoś chce grzebać.dla grzebania, ale imo robi się cena KTMa jak zaczniemy robić wałki, bigbory chujemuje Cytat:
![]() Ta nijakość bierze się.właśnie z norm emisji spalin. Euro5 w takiej zabawce 27konnej niestety robi swoje i kastruje ten sprzęt. |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |