| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakbym miał jechać w podróż to 110 vmax to skandalicznie mało bo to znaczy ze 80-90 bedzie predkosc przelotowa, nie wiecej. Przecież nikt nie bedzie walić vmaxem dluzsza droge. 
		
		
		
		
		
		
		
	Zjebałem te kierunki, nie dałem oporników ![]() Wydech jest duuużo lżejszy. Kilka kg co najmniej. Z db killerem w ogole nie jest glosniejszy a lepiej brzmi i lepiej z dolu idzie. Bez db killera i tak jest chyba cichszy niz stockowe EXC-F. Zdjalem go ostatnio na torze w okolicy to było wow, dzwiek naprawde rasowy. Tu masz fajny filmik  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 | 
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |