![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,474
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 miesiące 1 dzień 16 godz 47 min 55 s
|
![]()
aa, kumam. Myślałem, że do kierunków są osobne plusy
![]() Tak to faktycznie luz. Tylko to musi być taki opornik jak pisałeś, który "symuluje" 2x21W. Chociaż wystarczyłoby przetestować minimalna moc żarówki, która działa. Może np 5W. Wtedy by wystarczył opornik za 2x5W. Dobrze to dedukuje? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kierunkowskazy z opóźnieniem | Kotrrin | Układ elektryczny i zapłonowy | 24 | 27.11.2012 14:22 |
Kierunkowskazy | Tymon | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 25.11.2011 23:13 |
kierunkowskazy... | Gawrys | Wszystko dla Afryki | 5 | 13.07.2011 15:02 |
kierunkowskazy problem | Maniek | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 12.11.2008 15:58 |