![]() |
#17 |
![]() |
![]()
To nie jest servobremse. To jest po prostu modulator ciśnienia.
W momencie kiedy koło przestaje się obracać, zaczyna się obracać ten silnik i powoduje falowe spadki ciśnienia w obwodzie ale pik powraca do zadanej przez użytkownika wartości - tu zgaduje ale to na bank tak działa. Na ile kumam systemu hydrauliczne a to trochę moja robota obecnie to pewnie jest wewnątrz pompa tłokowa lub wielotlokowa lub metalowa membrana⌠coś co jest w stanie się cofnąć redukując ciśnienie w układzie wiele razy na sekundę. Tak czy siak - póki nie ma rozbieżności w prędkości obrotowej kół ten silnik będzie stał chyba ze producent zrobi procedurę testowa na mieszanie płynu przy uzbrajaniu i to miałoby sens. Ale póki co w żadnym moto tego nie stwierdziłem. Zatem jeśli użytkownik nie będzie wymuszał włączenia systemu to taki silnik może stac latami. A potem jest kapa. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Naprawa Tom Tom 410 | myku | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 2 | 24.10.2019 19:06 |
Naprawa 60 csx | wojtekm72 | GPS | 4 | 13.05.2017 20:48 |