![]() |
|
Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 4 s
|
![]() Cytat:
Z dwiema torbami ciężko filtrować korki w dużych miastach, np przejazd przez Wiedeń porażka , we Włoszech tez trzeba się gotować , a ja tego nie znoszę i lubię wszędzie na żylety, z jedna torbą jest wygodniej to robić , bo lewa torba sprawia, ze moto jesteś szersze tylko o 6 cm w porównaniu ze stroną gdzie jest tłumik . Torba na siedzeniu to problem kiedy dupa ścierpnie |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | Dzisiaj 09:45 |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania | pałeł | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 10.07.2021 23:34 |