![]() |
|
Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 4 s
|
![]()
Dzisiaj właśnie był pierwszy dzień testów, załadowałem na maxa butami i garderobą i wyszło coś 9 kg.
Załadowałem i ruszam. Myślałem , że będzie ciężej podnieść z bocznej stopki, nie było. No to jedziemy, motocykl reaguje jak bez torby, zarówno Jak jedzie szybko, jak i powoli. Miałem wrażenie ze nawet równoważy tłumik. Manewry parkingowe też bez walenia się na stronę torby. Początkowo myślałem że ściąga w jedną stronę, ale to był efekt wiatru i marnej drogi wiejskiej. Do 130 km/h nie ma żadnej shimie, jeszcze tylko zostaje test autostradowy, ale raczej do 170 nie spodziewam się żadnych efektów Nie ma strachu wjeżdżać między auta. Spokojnie zestaw obsłuży wyjazd majowy. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1116 | Dzisiaj 08:34 |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania | pałeł | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 10.07.2021 23:34 |