![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Górny Śląsk
Posty: 68
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 5 godz 1 min 8 s
|
![]()
1. Wymiana płynu hamulcowego w integralach ze wspomaganiem elektrycznym, najlepiej co roku, koszt żaden pół litra płynu dot 4, max 1,5 h roboty (8 obwodów do odpowietrzenia i przelania płynu) - gwarancja żywotności (mam k25 z 2005 i działa).
2. Wymiana poliftów - bez wspomagania, tak jak zwykle hamulce, lejesz od góry, pompujesz, itd. 3. Wszystkie ABS w BMW począwszy od 1100 są czułe na spadek napięcia i zbyt mały prąd - problem z uzbrojeniem. Ładowanie nie zawiele da jeśli prąd jest zbyt mały z uwagi na zużycie Aku. 4. Ważna czystość i odległość czujników ABS (z tyłu masz zanurzony w PG i jak ma np drobiny opiłków to świruje. 5. Widziałem, że piszesz też na BMW forum - jak masz problem skontaktuj się z Zbyszkiem Gołowiczem, jak chcesz dam numer. Przy zachowaniu odpowiedniego serwisu, który w większości można zrobić samemu i kosztuje niewiele, jest to sprzęt iditoodporny i pancerny. Silnik bardziej z samochodu niż z Moto, ramy nie ma (silnik ją spełnia) a zawieszenie jest naprawdę dobre, generalnie z zasady działania to też bardziej pokrewne samochodom ![]() Przebiegi spokojnie w setkach km do zrobienia. Pozdro Maciek |
![]() |
![]() |