Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.02.2022, 23:31   #11
Szpicerlok
 
Szpicerlok's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Górny Śląsk
Posty: 68
Motocykl: RD03
Szpicerlok jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 5 godz 1 min 8 s
Domyślnie

1. Wymiana płynu hamulcowego w integralach ze wspomaganiem elektrycznym, najlepiej co roku, koszt żaden pół litra płynu dot 4, max 1,5 h roboty (8 obwodów do odpowietrzenia i przelania płynu) - gwarancja żywotności (mam k25 z 2005 i działa).
2. Wymiana poliftów - bez wspomagania, tak jak zwykle hamulce, lejesz od góry, pompujesz, itd.
3. Wszystkie ABS w BMW począwszy od 1100 są czułe na spadek napięcia i zbyt mały prąd - problem z uzbrojeniem. Ładowanie nie zawiele da jeśli prąd jest zbyt mały z uwagi na zużycie Aku.
4. Ważna czystość i odległość czujników ABS (z tyłu masz zanurzony w PG i jak ma np drobiny opiłków to świruje.
5. Widziałem, że piszesz też na BMW forum - jak masz problem skontaktuj się z Zbyszkiem Gołowiczem, jak chcesz dam numer.

Przy zachowaniu odpowiedniego serwisu, który w większości można zrobić samemu i kosztuje niewiele, jest to sprzęt iditoodporny i pancerny. Silnik bardziej z samochodu niż z Moto, ramy nie ma (silnik ją spełnia) a zawieszenie jest naprawdę dobre, generalnie z zasady działania to też bardziej pokrewne samochodom .
Przebiegi spokojnie w setkach km do zrobienia.

Pozdro
Maciek
Szpicerlok jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.