Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.09.2009, 09:56   #18
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Kazmir, znam ten schemat, z tego co pamiętam to autorstwo chwaliło się, że ma właśnie "monitor" - ale to nie jest schemat fabrycznego tylko po prostu schemat 3-fazowego regulatora z monitorem - taka lampka od ładowania jak w samochodach.

Zresztą tak na szybko to na tranzystorach porównywane jest napięcie z tym ustawionym przez diodzie zenera.

Wcale nie zdziwiłbym się gdy okazało się że ten czarny to dokładnie to samo co +. czyli że po prostu regler ma dwa wyjścia +. Ale to trzeba pomierzyć a ja nie mam takiego reglera. jak ktoś ma to niech zmierzy ohmomierzem opór miedzy tym czarnym a plusem - jest szansa że będzie zwarcie.
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulator a moc motocykla Nonek_ Układ elektryczny i zapłonowy 0 06.05.2012 20:48
Wygotowany regulator Chomski Układ elektryczny i zapłonowy 1 22.07.2010 23:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.