![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Kazmir, znam ten schemat, z tego co pamiętam to autorstwo chwaliło się, że ma właśnie "monitor" - ale to nie jest schemat fabrycznego tylko po prostu schemat 3-fazowego regulatora z monitorem - taka lampka od ładowania jak w samochodach.
Zresztą tak na szybko to na tranzystorach porównywane jest napięcie z tym ustawionym przez diodzie zenera. Wcale nie zdziwiłbym się gdy okazało się że ten czarny to dokładnie to samo co +. czyli że po prostu regler ma dwa wyjścia +. Ale to trzeba pomierzyć a ja nie mam takiego reglera. jak ktoś ma to niech zmierzy ohmomierzem opór miedzy tym czarnym a plusem - jest szansa że będzie zwarcie. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |