|
![]() |
#1 |
taaak, świeży- od listopada 2004...
![]() |
![]()
Elo Marcin- dziś dopiero zauważyłem Twój wątek- nie sądziłem że pójdziesz w cycki
![]() ![]() pzdr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() NAT poza zasięgiem, KTM1050/1090 (bardzo mi się podoba!) też budżet przekraczał za dobrą sztukę, 990ADV - ni ma na rynku i nie mój styl jazdy raczej na asfalt są lepsze, DL1000 po 2014 budżet za dobrą sztukę + silnik specyficzny. Wiadro ciężkie, za ciężkie zdecydowanie. F800GS - nie planując terenu nie widziałem sensu dętek i szprych. Ceny także na granicy budżetu za takie z niewielkim przebiegiem. No i jakoś...co tu gadać, jak BMW to trochę ciekawość boksera. DL650! Tak, zdecydowanie tak, ale miałem i nowszy i starszy - na dziś nie mogłem znaleźć godnego egzemplarza w cenie którą uznałbym za właściwą. Naprawdę słabo z rynkiem tych maszyn (a tam np. 100kkm oznacza co innego niż w GSie). Plus uznałem że fajnie byłoby mieć trochę więcej mocy i hamulców przy podobnym spalaniu i masie. No i wyszło co wyszło ![]() Pozdrawiam zimny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Drobne tematy, temaciki elektryczno-biżuteryjne powoli dorabiam:
![]() ![]() Się maluje blaszka, znaczy pomalowałem i niebawem zmontuję na gotowo. Teraz przerwa parę dni bo moto u mechanika znajomego na wymianach płynów ustrojowych i przeglądzie. Wczoraj jak w korku jechałem - zauważyłem jak różni się kardan od łańcucha. Ostatnio na kardanie jeździłem hm... w 2009, i była to hąda. Też było inne wrażenie przy ruszaniu niż na łańcuchu. Przy zasprzęglaniu na niemal jałowych obrotach, takie puknięcie w napędzie - jednorazowe. Jak się w korku popuszcza sprzęgłem to za każdym razem puknięcie. Przy wysprzęglaniu nie ma. Gdy zasprzęglam z wyższych obrotów (ok 1500-2000) także tego nie ma, albo jest mniejsze. Ponoć norma (mechanik też tak mówi, że tak pracuje ten napęd - suma wszystkich luzów od silnika po przekładnię). Może posiadacze podobnych podpowiedzą? Mi na logikę... wydaje się to logiczne, bądź co bądź gum zabieraka tu nie ma ![]() Oswajam się, że podobnie jak w autach tej marki - odczucia są nieco inne niż w reszcie ![]() Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Takie stuknięcia są normalne. Jak masz przeglądniętego kardana to jeździj i nie przejmuj się tymi odgłosami. Ja w swoim wodniaku dawałem ostro w palnik i po 30kkm wał wyglądał na nieruszony (serwisowany co sezon).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Normalka. Ale, podnieś na centralce i sprawdź jaki ma luz obwodowy na kole.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Nie, nie konsultowałem tego z nikim poza moim mechanikiem który zna GSy ale nie jest tzw. "specjalizującym się" w nich, ma aktualnie kilka sztuk pod opieką. Ma się przejechać i ocenić. Powiedział mi na razie tylko że motocykl wygląda bardzo OK i ma zupełnie cichy kosz sprzęgłowy co nie jest takie częste. Po AT i tym podobnych koszem to ja się zupełnie nie przejmowałem kupując, ale lepiej jak jest cichy niż miałby nap... Odnośnie zasprzęglania - napisałem tylko na podstawie swojego spostrzeżenia. Jak jechałem po zakupie to nie zwróciłem uwagi bo nie jechałem w korku, a w trasie nic takiego nie ma. Luz na kole sobie sprawdzę, mechanik ma zerknąć pod osłony - na razie nie planuję rozpinania kardana i przekładni jak nie będzie konieczności. Jak się sezon zacznie to Brzeszczot się przejedzie tym moim i wypowie jako długo GSa ujeżdżający... Życie i wiele motocykli na koncie nauczyło mnie NIE panikować, nie wsłuchiwać się zanadto ![]() Zbyszka z Traktu znam, miałem od niego dwa motocykle, V-Stroma 650 kilka lat temu i Trampka. Jako mechanika go za bardzo nie znam ale ma bdb opinie. VStromem od niego tydzień po zakupie pojechałem w trasę 5 tys i było git ![]() Pozdrawiam zimny |
|
![]() |
![]() |