Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Oldtimery i PRL-y

Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.02.2022, 19:51   #11
magneto
 
magneto's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 278
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
magneto jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 2 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał syncronizator Zobacz post
(...) A IFA ? ma problemy z zapłonem i do tej pory przejechała tylko 70km z czego większość na 1 cylindrze A brat choć naprawia różne silniki od lat ... to do dziś nie wie co jest nie tak, że motur zalewa , i gaśnie.
To ciekawy (w sensie, co konstruktorzy mieli na myśli ?) motocykl. Kilka razy widziałem, ze dwa razy jeżdżący. Tam zapłon był w tym samym momencie na obu garach, wspólna skrzynia korbowa, na pewno nie jest to problem gaźników (zalewanie). Być może ktoś poprzerabiał układ zapłonowy... Trafiłem na obrazki oryginalnej cewki zapłonowej (cewek):

Archiwum Allegro

Wychodzą dwa przewody WN i są trzy zaciski NN - czyli powinny być dwa oddzielne przerywacze z kondensatorami (raczej). Warto sprawdzić, bo motocykl taki niepowtarzalny - powinien czasem pojechać, jak za swej młodości.
Powodzenia !

P.S. Ew. dwie oddzielne cewki od WSK 175 (chyba 6V to miało) ?
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME ! !

Ostatnio edytowane przez magneto : 01.02.2022 o 19:53 Powód: Dodanie P.S.
magneto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.