|
|
#11 |
![]() |
a ja zajarałem się tymi klamkami ale później zobaczyłem cenę 420PLN + ship i mi się od razu przestały podobać tym bardziej, że to wszystko jest klepane w jednej piwnicy na Tajwanie z tymi, które zamówiłem na ebay uk za 2o kilka funtów z przesyłką.
PONOĆ, jak wieść niesie pasują klamki od 250tki jeno trza zrobić rozwiert pod oś sprzęgła bo jest deko ciasno. Jestem gotów na takie wyrzeczenie. Jak klamki dojdą i będą pasować to niezwłocznie kumotrów o tym poinformuję. Nie cierpię przepłacać za tego rodzaju pierdoły. tutaj link: https://www.ebay.com/itm/234206021448 Dziękuję koledze Peterka za podpowiedź co do klamek. Mam nadzieję, że wszyscy na tym skorzystamy. co do kołków/rozpieraków w kierze - one są faktycznie mocowane jakąś syfmasą ale tylko tym - polecam wkręcenie pręta M6 i zrobienie sobie młotka rzymskiego na tym pręcie z jakiegoś przewierconego ciężarka. wyjdzie bez żadnych czarów i proszenia.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 |
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |