![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Nie jestem expertem żadnym w tej dziedzinie, bo nigdy nie zmieniałem nawet uszczelniaczy w zawieszeniu. Ba, nawet rozebranego zawieszenia nigdy nie wiedziałem. Ale miałem okazje sprawdzić, że przy pracy przedniej zawiechy na 100% (22cm w AT) to nawet 25ml oleju za dużo może dawać takie efekty. Odciągnij sobie strzykawą np 50ml na strone z zawiechu oleju, i sprawdź czy stukanie przestało. Jak coś, to dolejesz z powrotem i po bólu.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stukanie | Evvil | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 06.09.2011 00:01 |
Zmiana kół przy zawieszeniu KTM | Poncki | Inne - dyskusja ogólna | 2 | 05.05.2011 15:09 |
Czy to normalne, że przy 130km/h na TKC ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 15.10.2010 18:51 |
Gasnie przy 5tys obr =( | Szaman | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 30.08.2009 20:41 |