![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
Połamany
![]() |
![]()
Ja wymieniam zabezpieczenie co drugą zębatkę. One wycierają się z jednej strony u mnie.
Więc obracam tylko zabezpieczenie. Kiedyś znajomy do mnie przyjechał praktycznie bez zabezpieczenia zębatki. Było kompletnie wytarte. Oznacza to, że zębatka nie powinna (co nie znaczy, że nie może!!) się zsunąć w przypadku zgubienia zabezpieczenia. +1 do rally to dziury w osłonie zębatki zdawczej. Stary trampek miał nawet wytłoczenia i jak się je wydetgowało to wyglądało to całkiem nieźle. Pomaga to także oczyścić zębatkę z trawy i błota a także ocenić stan zdawczej i zabezpieczenia. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klej do zębatki zdawczej. | sizyrk | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 30.05.2019 09:07 |
osłona zębatki zdawczej do AT RD07 | Stary-S3 | Wszystko dla Afryki | 16 | 25.11.2013 23:26 |