Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.01.2022, 12:05   #8
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,920
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 15 godz 40 min 14 s
Domyślnie

Ja wymieniam zabezpieczenie co drugą zębatkę. One wycierają się z jednej strony u mnie.
Więc obracam tylko zabezpieczenie.

Kiedyś znajomy do mnie przyjechał praktycznie bez zabezpieczenia zębatki. Było kompletnie wytarte. Oznacza to, że zębatka nie powinna (co nie znaczy, że nie może!!) się zsunąć w przypadku zgubienia zabezpieczenia.
+1 do rally to dziury w osłonie zębatki zdawczej. Stary trampek miał nawet wytłoczenia i jak się je wydetgowało to wyglądało to całkiem nieźle. Pomaga to także oczyścić zębatkę z trawy i błota a także ocenić stan zdawczej i zabezpieczenia.
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Klej do zębatki zdawczej. sizyrk Rama, zawieszenia, napęd 5 30.05.2019 09:07
osłona zębatki zdawczej do AT RD07 Stary-S3 Wszystko dla Afryki 16 25.11.2013 23:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.