Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.01.2022, 09:58   #11
JaTomek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 715
Motocykl: ...............
JaTomek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 4 godz 36 min 28 s
Domyślnie

IMHO to temat brnie w niewiedzę i nic a nic nie wnosi do świadomości forumowiczów i pogłębiania jej w temacie wątku.
Wg mnie jeżeli używamy jakiego kolwiek urządzenia pomiarowego to przynajmniej wymieńmy jego producenta... Z doświadczenia wiem, że różnice w tym co odczytujemy są duże, to RAZ a DWA, musimy wiedzieć jaki parametr powinniśmy zmierzyć żeby na jego podstawie wyciągnąć wnioski.

Być może ktoś mnie poprawi, ale nadal uważam, że pojemność akumulatora (i pewnie jego użyteczność) najlepiej sprawdzić (w warunkach domowych) łądując go tyle ile się da i poprosu rozładowując znanym obciążeniem i licząc czas.

Akumulatory samochodowe mają za zadnie móc dać odebrać duży prąd przy rozruchu samochodu i tyle...
JaTomek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.