![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 15 min 22 s
|
![]()
Ja dojechałem tył tak, że trzeba było zmienić bo już w terenie było słabo. Około 6-7 tysięcy dała radę. Z tego jakieś 60% asfalt i 40% teren w tym cały tet północ i wschód. Nie jeździłem na jakimś super niskim ciśnieniu. Minimum 1,7 bara. Na czarnym by jeszcze pojeździła ze 2 tysiące.
|
![]() |
![]() |