![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]()
Przyznaje j się ze zbaraniałem. Zerkam na ładowarkę widzę wtyczki do balsera wiec myślę tu się pakiety ląduje . Czyli liony czy lipo4 bo na co komu ładowarka z baleserem w sobie jak z niego nie korzystamy, jeśli nam układ balansujacy nie potrzebny starczy źródło cc/cv na wymagane napięcie dla ładowanego akumulatora Jak zbudowany jest tu układ balansujący to ja nie wiem i wnikać nie będę ale nie dziwie się ze on kosztował sporo. Przepływ prądu charakteryzują tylko dwie wartości V i A . Każda ładowarka może pracować jako niestabilizowana(np trafo i mostek prostowniczy) i stabilizowana te stabilizowane pracują jako cc/cv czyli mogą ładować stałym prądem do uzyskania napięcia na akumulatorze a potem napięcie przestaje rosnąć i prąd spada.
Ostatnio edytowane przez pałeł : 23.12.2021 o 10:42 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |