|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
Online: 2 dni 17 godz 4 min 53 s
|
Jak bym miał taką fajną CrF-kę jak wy, to wymieniłbym na twardsze sprężyny przednie i tylną. Zrobiłbym to w garażu bez żadnych firm i fachowców. Nic więcej nie potrzeba dla takiego szwędoenduro. Tak właśnie zrobiłem w T7 i jestem zadowolony z efektu, a koszt całego zabiegu w moim przypadku to około tysiąc złotych. Na tył zamówiłem sprężynę K-Tech. Dla Crf300L też mają w ofercie, no chyba że jest problem z dostępnością w EU.
https://www.ktechsuspensionusa.com/p...ck-spring.aspx https://www.ktechsuspensionusa.com/p...rk-spring.aspx |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |