Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.10.2021, 10:29   #17
Lis
 
Lis's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 811
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Lis jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 12 godz 58 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Dlatego uważam że powyższe stwierdzenie o unikaniu jazdy z małym stanem paliwa jest wyssane z palca przez kogoś wiele lat temu i powielane z automatu.
Jazda na głebokiej rezerwie może powodować zapowietrzenie i przyspieszone zużycie pompy. To jest IMO główny cel niejeżdzenia na rezerwie, które to zalecenie jest zresztą słuszne. W samochodach. Gdzie pompa zwykle znajduje się w wieku zbiornika i zaciąga paliwo smokiem z okolic dna.
Układ paliwowy motocykli zwykle jest kompinacją zasilania opadowego (kranik) z zewnętrzną pompą paliwa. Więc pompa jest zawsze zalana.
Jeszcze jedno, jazda z niskim stanem paliwa (długotrwała) w warunkach zimowych może doprowadzać do wykraplania wilgoci z powietrza, a to już może wpływać na pracę układu.
Więc zalecenie nie jest wyssane z palca, tylko ma zastosowanie generalnie w samochodach.
Lis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Spadek obrotów, dławienie silnika jasha Uklad paliwowy i wydechowy 106 20.08.2024 21:18
Nagły problem z zasilaniem, spadek napięcia akumulatora Kaju Układ elektryczny i zapłonowy 22 01.09.2020 17:38
Spadek mocy (tak jak by się kończyło paliwo) JarekAT Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 05.09.2017 22:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.