![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Chyba nie ma tego na 230V. Aktualnie jadę na zasilaczu regulowanym 0-10A 0-30V.
Piecyk przez jakieś 5min pobiera około 9A do zasilania świecy żarowej. Po tym czasie pobór prądu spada do jakiś 3,5A jak działa sam wentylator. Na alledrogo można kupić mały zasilacz impulsowy 12V 10A za około 30zł i on załatwia sprawę. Jeszcze jest jedna sprawa co do tego piecyka, teoretycznie powinien mieć on podpięty akumulator. Gdy traci zasilanie w trakcie pracy to jest ryzyko ugotowania elektroniki sterującej piecem ![]() Normalnie jak klikamy wyłącz to przestaje pompować paliwo, odpala świecę żarową i tak sobie chodzi aby dopalić resztki paliwa i się ochłodzić. Można jeszcze kombinować z jakimś akumulatorem i ładowarką z podtrzymaniem jak mamy coś w garażu... Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |