Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.08.2021, 05:19   #30
Adam93


Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 46
Motocykl: RD03
Adam93 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 12 godz 11 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ArtiZet Zobacz post
Za mało danych....od/do czego idzie wtyczka i gdziazdo
Wtyczka idzie od stacyjki, a gniazdo lączy sie z wieloma kablami (m.in.główną wiązką od aku, czy jakąs wtyczką wpinaną w półkę-mam nadzieje,że dobrze wytłumaczyłem)

Afryka pali na strzała, sekunde ją kręcę tak jak kolega Brzeszczot podpowiedział - winowajcą był stycznik pompy. Mallory też sugerował bym zaczął od pompy a po kolorze świecy zauważył, że mieszanke mam za bogatą.
A i znalazłem przepaloną wtyczke więc wywaliłem ją i zlutowałem żółte kable jak radził Wierny. Dzięki wszystkim zainteresowanym za dużą pomoc przy pierwszej naprawie browarek sie należy
Adam93 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Typowe problemy NAT adoado0 CRF 1000 L 41 29.01.2018 18:21
Problemy z ssaniem myku Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 20 26.07.2013 21:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.