![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 |
![]() |
![]()
Niestety Kazmir ma rację.
Moto postało na deszczu i zaczynają się jaja = elektryka do pełnego przeglądu. Inaczej się własną ręką zajebiesz, bo co chwila będzie coś. Na szczęście to nie prom kosmiczny i byle maupa (na przykład ja) daje radę. Zdejmujesz plastiki, siedzenie, bak i duźdasz wszystkie kostki (UWAGA często z zewnątrz wyglądają oki, a w środku tragedia) do tego czyścisz masy (także tą pod reglerem) i masz spokój na parę sezonów. Jeszcze jedna sprawa. Sprawdź jakie masz napięcie na akumulatorze. Jakby się obudził rozrusznik (sprawdź bezpiecznik) to zobacz jakie jest napięcie podczas kręcenia. Moduł CDI nie puszcza iskry poniżej pewnej wartości napięcia (nie pamiętam 10,5V?) i pomimo tego, że rozrusznik kręci całkiem żwawo, to Afry nie odpalisz.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka Ostatnio edytowane przez Novy : 26.08.2021 o 12:16 Powód: Połączenie postów |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Typowe problemy NAT | adoado0 | CRF 1000 L | 41 | 29.01.2018 18:21 |
Problemy z ssaniem | myku | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 20 | 26.07.2013 21:08 |