![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 6 min 14 s
|
![]()
Światła w 1100 są gówniane niezależnie od ustawienia.
Stara afra 07 z odnowionymi odbłyśnikami i żarówkami +60% firmowymi sypie o wiele lepiej i to na jednej lampie mijania. Problemem nie jest strumień świetlny z LEDa ale barwa światła i współczynnik oddawania barw i z tym jest tragedia. Jak coś to poszukuję rozwalonej lampy do 1100 takiej żeby elektronika była cała , wymontuję diodę i zobaczę co tam zamontowali a nawet dam na pomiary spektrometrem. Moto za tyle kasy a te 2 (dodatkowo płatne) lampki przeciwmgielne świecą lepiej niż reflektor główny. Osobiście jestem mega zaskoczony takim kiblem , nie mówiąc już o przekłamaniu w górę prędkości o równo 10km/h przy prędkościach ponad 125 km/h (prawie 30 letni tripmaster dokładniej mierzył prędkość) albo efekt jest celowo zaprogramowany. O zamulaniu ekranu nie wspominając.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf | pałeł | Instrukcje, broszury, fiszki | 13 | 02.03.2021 22:42 |