|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 63
Motocykl: RD03
Online: 18 godz 49 min 43 s
|
Salon zaprzyjazniony to i nie bede konkretnie wskazywal :-) Ogolem oni tez nie maja na to wplywu. To nie jest rzecz zalezna od nich. Sa na łasce centrali...
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Niska dostępność CRF300 jest problemem większości rynków. Poczytajcie amerykańskie fora. Z tego co zrozumiałem, to Honda zaplanowała moc produkcyjną CRF300 na tym samym poziomie jak CRF250. Niedoszacowali popytu. Taka sama sytuacja jak z Suzuki Jimny. Pierwsze roczniki były w cenie 65-70 tys. Teraz bez 95-100 tys PLN nie masz co podchodzić do tematu i to za wersję 2 osobową. Do tego doliczcie inflację + potencjalnie spadek wartości złotówki. Tanio już było.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |