![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Administrator
![]() |
![]()
Taaaa, żeby wam te kołeczki i patenty bokiem nie wyszły.Jak wcześniej wspomniałem stosuję pomiar przy obciążeniu 1 osobą ( jak jestem sam to obciążam barkiem siedzenie)
i łańcuch ma na styk dotykać samej końcówki ślizgu wahacza od dołu oczywiście. Na potwierdzenie słuszności koncepcji mam duże przebiegi nawet na nie firmowych produktach. A ostatnie dane to przebieg po założeniu DID 4900km i tylko jeden dołek ruszony z 7 na 8. Łańcuch cichutki , jak by go nie było, pracuje miękko nawet z 2 tys obr na 5biegu ( oczywiście unikam schodzenia poniżej 3 tysobr.)
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Naciąg łańcucha | Dzieju | Regularne czynności serwisowe | 100 | 11.09.2014 09:01 |
Osłona łańcucha z ALU. | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afryki | 9 | 18.04.2011 11:43 |