![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Super robota
![]() Mam takie małe pytanko techniczne, skąd pobierasz napięciem (z tripa)? Ja robiłem małe dochodzenie i niestety wyszło mi, że to co jest w instalacji to straszna sieczka z mnóstwem szpilek i to co gorsza w obu kierunkach. Będę chciał zobaczyć to na oscyloskopie (narazie to podejrzenia), ale to jeszcze chwila. W każdym razie nie dziwie się że zdarzają się spalone ładowarki i GPSy. W związku z tym zacząłem się zastanawiać jak to jest że tripy działają w miarę stabilnie. Widziałeś tam jakąś dodatkową stabilizację ? /zastanawiam sie nad dodaniem czegoś za regulatorem/ |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 21:07 |
LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 09:22 |