![]() |
|
Trialówki Dział poświęcony motocyklom trialowym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
kłopot jest /podstawowy/ taki, że skręt Ci się nie będzie zgadzał bo locktolock w trialu masz niemal 180stopni no i triale mają mega sztorcowy kąt główki ramy i małe bardzo wyprzedzenie ale chuj tam.
poczytaj co napisałem i spróbuj - na pewno jak się nauczysz na MRF to na każdej trialówce dasz sobie świetnie radę. problemem może być trochę sprzęgło - w każdym trialu to element MEGA przewymiarowany, cięzko je dojechać i jeśli masz hydraulikę to operacja jednym palcem cały dzień nie stanowi wielkiego problemu. sprzęgło na linkę też jest OK /sam takie mam i Strobus też/ ale musi być precyzyjne. do tego co będzie być może największym problemem, trialówki mają zajebiście ciężkie koła zamachowe co w połączeniu z pełzającą jedynką i dwójką /3 i 4 też mega krótkie/ daje niesamowity uciąg, możliwość startu pod wzniesienia gdzie ciężko iść, start z zatrzymania pod górę. trialówki w zasadzie NIE DA SIĘ zdusić na wolnych obrotach. no BARDZO trzeba się postarać. myślę, że w takim MRF trzebaby mieć duuuuuuży blat z tyłu co oczywiście totalnie obetnie prędkość przelotową gdziekolwiek. w trialu 5 i 6 bieg są długie i większość triali powyżej 200ccm poleci około stówki. przypominam jedynka i dwójka to dalej jest ślimak - czyli bez zmiany przełożeń. niemniej: stójki i większość tego co napisałem powyżej zrobisz na MRF. start z podjazdu to bardzo wątpię. również w wielu scenariuszach jedynka będzie za szybka ale tutaj pomożesz sobie półsprzęgłem - czyli dokładnie jak w trialu gdzie sprzęgło i palec na nim to taki dodatkowy GAZ. spróbuj a sam się przekonasz. najlepiej próbuje się we dwóch, trzech ![]() ![]() hehe p.s. apropos tego co pisał Sudden jeszcze mi się przypomniało: jest na przykład Sherco Xride 290 - z popularnego nurtu motocykli hybrydowych trial/cross - normalny 100% trialowy silnik ze skrzynią wrzucony do lekkiego 90kg podwozia. duża rzadkość ale sprzęt przezajebisty ideologicznie jak dla mnie. W kolejności od crossa do triala są Beta Xtrainer, KTM Freeride, Sherco Xride, Scorpa coś tam. Jak ktoś nie potrzebuje szybko i daleko jeździć to taki hybrydowy bajk jest zajebisty.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |