| 
			
			 | 
		#151 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Rzeszów 
					
				
				
					Posty: 148
				 
Motocykl: CBR 600 F2, FZS 600, TDM 900, CBR 929, VFR 800Fi, RD04 '90, TT600R, DRZ 400 
Przebieg: 65543 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 13 godz 2 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 https://www.olx.pl/d/oferta/beta-rev...5-IDIUcVh.html Tą sztuke oglądał dla mnie kolega z okolic, ale trochę zmęczona i bardzo opornie odpalała. Ogólnie brałbym coś bardziej nowszego, ale mój budżet to 8 -10 tysi i myślę że na początek coś idzie kupić sensownego. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Człowiek nie zając, na sprzęcie latać musi!!!  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#152 | 
| 
			
			 Stary wyjadacz 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: żywiec 
					
				
				
					Posty: 1,113
				 
Motocykl: RD07 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 10 godz 7 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Adagio o takie informacje proszę w tym temacie. Bardzo chętnie poczytam co i jak. Nie powiem tez skłaniałem się ku Beacie😁 sherco podobno problematyczne bardziej z częściami. Serwis bety mam i siebie (Bielsko-Biała) nie mam pojęcia na co ogólnie w tych trialowkach zwracać uwagę.  
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#153 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sherco super dostęp do czesci. Kwestia ceny. 
		
		
		
		
		
		
			Beta ma mało wad. A ma je każde używane moto... 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#154 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jedyny słuszny trial to Montessa.. Honda to honda, proszę nie zapominać. Jakość..zawias..dół.. dyma inne marki bez białego Jelenia.. 
		
		
		
		
		
		
			![]() 
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#155 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak mówi Rafał bo Rafał ma. I pewnie nigdy nic innego nie miał. 😁
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#156 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Trzecia Prawda.. 
		
		
		
		
		
		
			![]() Bym u mnie gas gas 270, domeczony więc niesmak pozostał. Sherco delikatne, psuje się podobnież..lokalne środowisko zachwycało się tym 6 lat temu, od chyba 3 lat Montesa. Poza tym dobra obsługa, dobry serwis, ja i wielu innych jesteśmy zadowoleni. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#157 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem kilka trialowek, sherco 300, beta evo i ossa ta ostania była najlepsza bo najmłodsza. jeśli chcesz ekonomiczną bete to moim skronmym zdaniem lepsza od rev będzie starsze techno . Bardziej przyjazdne do jazdy ala enduro. 
		
		
		
		
		
		
			Tu jest tak samo jak w endurakach, im nowsze tym łatwiej się nimi jedzie. Montesa to klasa i kasa za dobry motorek, jeśli ktoś nie chce wydawać 5/6 koła euri za honde. To takim sherco czy gasem za pół ceny hondy też pojezdzi, ważne aby nie był to dojechany strucel. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#158 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja po sprzedaży bety rev3 rozglądam się za starym Alpem 250 z kwitem. Niestety ma już status klasyka i ceny zaczynaja wariować. Bardzo by mnie leczyło takie moto i na spokoju szukam. Ale oczywiście zakładam konieczność grzebania.
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#159 | 
| 
			
			 Stary wyjadacz 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: żywiec 
					
				
				
					Posty: 1,113
				 
Motocykl: RD07 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 10 godz 7 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie pamietam czy w wątku była odpowiedź na moje pytanie... 
		
		
		
		
		
		
		
	Jest sens żeby dorosły facet 186cm 100kg pchał się w 125 czy tylko 250+? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#160 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			coś tam było pisane. 
		
		
		
		
		
		
			ja składam Sherco 125 mojego syna i powiem Ci za parę dni jak to jedzie pode mną - 85kg. same mnięśnie   plan jest na święta zrobić rezurekcję. ci co się znają mówią, że postępy najszybciej zrobi się na 125 - sprzęt młodego jest lekki jak rower. bez porównania z moim obecnym fantikiem czy byłą betą rev3 250. na pewno silnik będzie bardziej 'nerwowy'. czyli niska masa + niskie masy wirujace spowodują, że będzie to taki skalpelek robiący dokładnie to co mu każesz bez nadmiaru mocy i bez trudnej do okiełznania masy. minusem na pewno bedzie kopanie się w błocie, być może gorsza trakcja na podjazdach, konieczność częstszego operowania biegami w terenie - w moim obecnie z ciężkim kołem zamachowym zapitalam na 3 pod górę aż miło. 225ccm. no i na koniec podaż 125 jest bardzo niewielka. przymierzałem się kiedyś do Bety 80ccm junior - takie moto chciałem dla małego - normalne duże koła a motek no... juniorski. Przy skompresowaniu zawieszenia z gazu na 1 i 2 szła na koło - tak więc nie bałbym się braku mocy w 125, ale jeśli chcesz robić piony   i tylko to to może mocy brakować. Ja bym zamiast miodu do dupy szukał raczej sprzętu w dobrym stanie a na drugim miejscu zostawił czy to jest 125 czy 250-290 (Strobus megaloman   ma 320 w 2t   - i to naprawdę ciągnie fest) a szukał czegoś w dobrym groszu i stanie. mi po jeżdżeniu z chłopakami ostatnio zamarzyło się 4t - poszukam we francji Scorpy 125 lub 250. jednak to jak się kopie na podjeździe 4t jest nie do podrobienia. jak coś jeszcze to pytaj - chętnie podpowiem o ile będę wiedział m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |