| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2016 
				Miasto: radom 
					
				
				
					Posty: 105
				 
Motocykl: crf 1000A->790advR/drz 400e 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 30 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			miałem crf 1000, jeździłem nie swoim 1200 LC. Gs lepszy na asfalcie, lepsza ochrona przed wiatrem, lepsze wchodzenie i zachowanie w zakrętach, lepsza jazda we dwoje, mniejszy wpływ ciężaru kierownika i bagażu,,, crf lepsze w terenie - teoretycznie, bo niestety przy moich  umiejętnościach i wadze motocykla jak dla mnie crf była tylko na szutry, czyli w sumie tam gdzie gs . Jak dla mnie crf dawała za mało w terenie (kontra gs) w porównaniu do tego ile mniej dawała na asfalcie. Crf niezwodna, przez 3 lata jedyny problem z przyciskiem zapłonu.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |