![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
Spokojnie
Pompa ruszyła. Styki były w stanie agonalnym więc nie zaszkodziło ich wymienić. Wszystko to co proponowaliście sprawdzałem co generalnie pomogło mi krok po kroku rozkminić temat. Przekaźnik jest w drodze tak czy siak. Ale problem leży chyba gdzieś indziej. Dziś mnie naszło aby ot tak sprawdzić iskrę. Nigdy nie było z tym problemu więc uznałem to za formalność. Nie do wiary iskry nie ma. Więc i impulsu na przekaźniku pompy tez nie było. Przenoszę się do działu elektryki i szukam dalej. A w zimę robiłem tylko serwis zawiasu i prolinka miało byc tak pięknie. A tu elektryka się popsuła
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |